Повернення

У цьому розділі Ви знайдете інформацію, як зробити повернення.
  • Політика повернень
  • Повернення поштою
  • Повернення в магазин

Кожен Ваш вибір на Tally Weijl - це правильний вибір. Але ми розуміємо, що Вам може щось не сподобатися — фасон, колір або розмір. Ми високо цінуємо своїх покупців і робимо все, щоб Ви отримували тільки задоволення від покупок на Tally Weijl, саме тому ми зробили повернення таким легким.

Правила обміну та повернення товару

 Шановні покупці!

Згідно з чинним законодавством України передбачено наступні випадки обміну або повернення придбаного товару:

В разі придбання товару належної якості;

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право повернути/обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів (якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором). Повернення/обмін можливий за умови якщо:

• продукція не використовувалася та має товарний вигляд

• збережені споживчі якості (упаковка, ярлики, цінники)

• наявність розрахункових документів на товар виданих споживачеві разом з товаром

В разі придбання товару неналежної якості.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: пропорційного зменшення ціни або  безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк або відшкодування витрат на усунення недоліків товару. Покупець має право пред'явити одну з вимог, зазначених вище, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, зазначену вище.

При виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза. Відповідно до п. 4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується в триденний термін з дня одержання від споживача письмової згоди на її проведення.

Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції Покупцеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги Покупця не підлягають задоволенню, а Покупець зобов'язаний відшкодувати Продавцю витрати на проведення експертизи.

 Згідно з Додатком №3 Постанови КМУ №172 обміну та поверненню не підлягають наступні товари:

  • корсетні товари
  • парфюмерно-косметичні вироби

  • пір'яно-пухові вироби

  • дитячі іграшки м'які

  • дитячі іграшки гумові надувні

  • розчіски, гребенці та щітки масажні

  • рукавички

  • білизна натільна

  • білизна постільна

  • панчішно-шкарпеткові вироби

  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)

  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння,

  • дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного

  • каміння

Гроші, сплачені за товар, повертаються Покупцеві  у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

У посилці, разом з товаром, який Ви хочете повернути, повинні бути:

  1.       Заява на повернення
  2.       Копія паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу).

      Копія чеку про оплату

Доставкою по Україні займається наш партнер, лідери ринку логістичних перевезень, "Нова пошта".Для оформления посылки Вы можете вызвать курьера или отправить посылку в любом отделении “Новая почта”.

Повернути товар ви можете протягом 14 днів з моменту отримання покупки. Для цього необхідно заповнити спеціальну заяву, яку ми додаємо до кожного замовлення. Обов'язкова умова повернення — абсолютне збереження якості виробу та його супровідних і розпізнавальних деталей (ярликів, етикеток, запасних елементів і т.д.).

Всі витрати, пов'язані з поверненням товару з вини продавця, неправильний розмір, артикул, несе продавець. У разі повернення товару неналежної якості зворотна доставка, також оплачується коштом Продавця.

Повернення товарів належної якості (не підійшов фасон, колір, розмір і т.д.) здійснюється коштом Клієнта.В случае если Клиент не вложил в посылку с возвратом/обменом  заявление на возврат/обмен, копию паспорта (или другого документа, удостоверяющего личность), копию чека об оплате, обратная доставка оплачивается клиентом.

У посилці, разом з товаром, який Ви хочете повернути, повинні бути:

  1.       Заява на повернення
  1.       Копія паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу.
  2.       Копія чеку про оплату

Повернення товару з категорії Розпродаж здійснюється тільки через відправку Новою поштою.

Адреса повернення повинна співпадати з адресою відправника, а нею може бути одна з нижче вказаних адрес магазинів.

Київ
ТЦ "Аладдін", вул. Гришка, 3А
ТРЦ "Dream Town", пр-т Оболонський
ТРЦ "Оcean Plaza", вул. Антоновича, 176
ТРЦ "Лавіна", вул. Берковецька, 6Д

Дніпро
ТЦ "Пассаж", вул.Яворницького, 50
ТРЦ "Караван", вул. Нижньодніпровська

Кривий Ріг
ТЦ "Сатурн", пл. Горького, 10

Харків
ТРЦ "Караван", пр-т Героїв Праці, 7

Вінниця
ТРЦ "Мегамолл", вул. 600-річчя, 17

Чернігів
ТРЦ “HOLLYWOOD” вул. 77-ї Гвардійської Дивізії, 1A

Луцьк
ТРЦ “Порт Сіті” вул. Сухомлинського, 1

Запоріжжя
ТРК “CITY MALL” вул. Запорізька, 1

Повернути товар з нової колекції ви можете самостійно в один з магазинів Tally Weijl протягом 14 днів з моменту покупки. Обов'язкова умова повернення — абсолютне збереження якості виробу та його супровідних і розпізнавальних деталей (ярликів, бирок, запасних елементів і т.д.).Возврат можно осуществить только в тот магазин, где была оформлена покупка!

Дані умови не поширюються на товар з Розпродажу!

Ми використовуємо наші власні Cookies, а також Cookies третьої сторони для покращення надаваних послуг та для полегшення процесу покупки.

Якщо Ви продовжите навігацію, для нас це буде означати, що Ви приймаєте нашуПолітику cookies.

  • 6
cancel
save