Покупки
- Чи відрізняються ціни в інтернет-магазині TALLI WEIJL від цін у магазинах мережі?
- Ні, ціни в інтернет-магазині TALLI WEIJL та у магазинах мережі однакові. Виключення - спеціальні акції.
- Чи можу я забронювати на сайті товар, який мені сподобався, щоб замовити його пізніше?
- Ні, на жаль, такої можливості немає. Ви можете оформити замовлення відразу або додати товар до Кошику і повернутися до оформлення замовлення пізніше за умови наявності товару на сайті.
- Чи можу я оглянути товар до сплати?
- Так, послуга огляду товару до сплати працює у відділеннях Нової пошти. У відділеннях Укрпошти ця послуга недоступна.
- Чи можу я приміряти товар?
- Послуга примірки доступна лише у відділеннях Нової пошти, обладнаних примірочними. Перед оплатою посилки з одягом або взуттям у відділенні, клієнт може поміряти речі у примірочній. Попередньо оператор перевірить вміст відправлення і кількість речей у ньому. На примірку можна взяти не більше однієї речі одночасно. Якщо усе підійшло, клієнт оплачує посилку, якщо ні - оформлює відмову. Повний перелік відділень з примірочними доступний за цим посиланням (список працюючих відділень перевіряйте, будь ласка, на сайті Нової пошти).
- Що робити, якщо мені не підійшов товар?
- При отриманні замовлення у відділенні Нової пошти ви можете розпакувати та переглянути товари до сплати. Якщо з будь-яких причин товари не відповідають вашим очікуванням, ви можете не оплачувати замовлення та доставку. Поверніть це замовлення зворотним відправленням з відділення Нової пошти. Якщо ви вирішили повернути товар після його отримання, ви зможете повернути його відповідно до умов повернення.
- Як часто на сайті з’являються нові товари?
- Нові моделі регулярно з’являються в асортименті інтернет-магазину TALLI WEIJL з оновленням колекцій брендів.